Kontakty a stránkové hodiny
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže SR
Stredisko na uznávanie dokladov o vzdelaní (SUDV)
riaditeľka: Mgr. Bc. Alena Krajčíková
Poštová adresa
Dovoľujeme si Vás požiadať, aby ste všetky poštové zásielky adresovali výhradne na nižšie uvedenú adresu:
Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky
Stredisko na uznávanie dokladov o vzdelaní
Stromová 1
813 30 Bratislava
kontaktné telefónne číslo (doručovanie kuriérskou spoločnosťou): 00421 2 59 374 111 (podateľňa)
Upozornenie: Ak podávate žiadosť, zabezpečte prosím riadne označenie poštovej schránky svojím menom na kontaktnej adrese uvedenej v žiadosti tak, aby Vám mohli byť doručované odpovedné úradné zásielky. Prosíme, aby ste v žiadnom prípade neposielali žiadosť viacnásobne. Žiadosť v tej istej veci podaná opakovane bude vybavená len jedným rozhodnutím. Ak zasielate dodatočné doklady, priložte prosím sprievodný list alebo označte doklady číslom konania, ktorého sa týkajú, aby sa správne priradili k Vášmu spisu a nedošlo k zdržaniu.
Podávanie žiadostí
Žiadosti, ktoré vybavuje SUDV, sa prijímajú poštou na adresu vyššie alebo elektronicky cez Ústredný portál verejnej správy, resp. podľa aktuálneho režimu na podateľni. Žiadosti sa neprijímajú emailom (emailom sa poskytujú len konzultácie).
Podateľňa sídli na adrese: Černyševského 50, 851 01 Bratislava (úradné hodiny podateľne)
Konzultácie
SUDV rieši otázky týkajúce sa uznania zahraničného vzdelania. Konzultácie prebiehajú emailom a telefonicky. Za účelom plynulého vybavovania veľkého množstva prichádzajúcich žiadostí si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste nás telefonicky kontaktovali iba počas konzultačných s otázkami, na ktoré ste nenašli odpoveď na našich internetových stránkach, ktoré pravidelne aktualizujeme.Kontakty
Všeobecný telefonický kontakt SUDV
Linka je dostupná len v čase konzultačných hodín: E-mail: |
Upozornenie: Konzultácie slúžia na ozrejmenie nejasností v súvislosti s podaním žiadosti, ktoré pretrvávajú aj po preštudovaní stránky, nasmerovanie na správny postup alebo príslušný orgán a komunikáciu ohľadom konkrétneho prípadu (napríklad požiadavka o vyznačenie právoplatnosti). Neslúžia na rekapituláciu informácií uvedených na stránke, otázky na stav žiadosti, dĺžku vybavenia a urgencie. Viac informácií nájdete aj v Často opakovaných otázkach. Čas mimo konzultačných hodín je vyčlenený na spracovanie žiadostí. |