P.?.;Meno;Priezvisko;Názov závere?nej prezentácie;Súbor;Kód skupiny 1;Jana;Abelovská;Hygienické návyky a rozvoj sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_BB_003 2;Margita;Abrahámová;Prí?iny školskej neúspešnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít a úloha materskej školy pri ich eliminácii; 2.pdf;MRK2_INV_BB_003 3;Lucia;Adamová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu deti v materskej škole; 1.pdf;MRK2_INV_PO_008 4;Jarmila;Antoni?ová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_011 5;Iveta;Bab?anová;Aplikácia diferencovanej a kooperatívnej výu?by detí z marginalizovaných rómskych komunít v inkluzívnej edukácie v Materskej škole Valaská.; 1.pdf;MRK2_INV_BB_011 6;Monika;Badinková;Adaptácia detí z MRK pri vstupe do MŠ; 1.pdf;MRK2_INV_BB_002 7;Mária;Badžová;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_001 8;So?a;Balážová;"Praktická tvorba interaktívnych u?ebných materiálov pre tematický okruh - ja som; ?udia; príroda; kultúra"; 1.pdf;MRK2_INV_BB_004 9;Nikola;Balogová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_002 10;Zuzana;Balogová;Možnosti pedagogickej intervencie pri príprave die?a?a na vstup do ZŠ v oblasti grafomotoriky; 2.pdf;MRK2_INV_BB_002 11;Stanislava;Balogová;Didaktické princípy, metódy a formy inkluzívnej edukácie; 2.pdf;MRK2_INV_BB_004 12;Renáta;Balogová;Zo školi?ky do školy; 1.pdf;MRK2_INV_PO_007 13;Natália;Balogová;Spolupráca rodiny a školy; 2.pdf;MRK2_INV_PO_008 14;Denisa;Balogová;Spolupráca asistenta u?ite?a v materskej škole s rodinami z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_006 15;Klaudia;Baluchová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_003 16;Jana;Bamburáková;Špecifický prístup vo výchove a vzdelávaní detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_014 17;Csilla;Bánová;Efektívna spolupráca s rodinou cez spolo?né aktivity; 3.pdf;MRK2_INV_BB_003 18;Markéta;Barabásová;Formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_010 19;Natália;Barilová;Výchova k zdraviu a zdravotnému štýlu u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_PO_010 20;Klára;Bartalošová;?innos? asistenta u?ite?a v inkluzívnej edukácii v materskej škole.; 3.pdf;MRK2_INV_BB_010 21;Lenka;Barteková;Podpora zdravia u detí z marginalizovaných rómskych komunít v Materskej škole ?achtice.; 1.pdf;MRK2_INV_BB_012 22;Eva;Barthová;Prístup u?ite?a k de?om z marginalizovaných rómskych komunít.; 4.pdf;MRK2_INV_BB_010 23;Lenka;Bartošová;Prí?iny školskej neúspešnosti die?a?a z MRK a úloha MŠ pri ich eliminácií; 3.pdf;MRK2_INV_BB_004 24;Nikola;Bavlovi?ová;Výtvarné ?innosti ako prostriedok kooperatívnej výu?by v materskej škole; 2.pdf;MRK2_INV_PO_014 25;Zuzana;Bedécsová;Prínos diferencovanej a kooperatívnej výu?by u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 4.pdf;MRK2_INV_BB_003 26;Mária;Bednárová;Kto má zuby; 1.pdf;MRK2_INV_PO_009 27;Iveta;Bendíková;Zabezpe?ovanie rovnocenného prístupu k vzdelaniu rómskych a nerómskych detí v materskej škole v spolupráci s rodi?mi a inými subjektami; 1.pdf;MRK2_INV_PO_012 28;Anna;Bereczová;Ochrana zdravia detí z marginalizovaných rómskych komunít prostredníctvom diferencovanej a kooperatívnej výu?by.; 5.pdf;MRK2_INV_BB_010 29;Kinga;Bérešová;Zdravá výživa; 3.pdf;MRK2_INV_BB_002 30;Diana;Bérešová;Hry a hrové ?innosti v materskej škole; 3.pdf;MRK2_INV_PO_008 31;Dana;Berkyová;Didaktické princípy, metódy a formy inkluzívnej edukácie; 4.pdf;MRK2_INV_BB_004 32;Ildikó;Bernáthová;IDENTIFIKOVANIE POTRIEB PEDAGOGICKEJ INTERVENCIE PRE DETI Z MRK PRED VSTUPOM NA PRIMÁRNE VZDELÁVANIE; 1.pdf;MRK2_INV_BB_001 33;Michaela;Bezáková;Kompetencie u?ite?a predprimárneho vzdelávania v inkluzívnej edukácii.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_001 34;Daniela;Bi?ušová;Zdravý životný štýl detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 1.pdf;MRK2_INV_PO_004 35;Helena;Bimková;De? Zeme - poznávanie a ochrana životného prostredia v marginalizovaných rómskych komunitách.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_012 36;Katarína;Bindasová;Ochrana života a zdravia a zdravý životný štýl – Nepriatelia zo zlovestného ostrova; 2.pdf;MRK2_INV_PO_006 37;Mária;Biroš?áková;Tajomstvo môjho zdravia; 2.pdf;MRK2_INV_PO_010 38;Lucia;Bižová;Pedagogické prístupy k de?om z marginalizovaných rómskych komunít s problémovým správaním.; 3.pdf;MRK2_INV_PO_006 39;Veronika;Bjalon?íková;Spolupráca materskej školy s rodinou; 1.pdf;MRK2_INV_PO_013 40;Júlia;Bláha;Príprava v MŠ ako prevencia dysgrafie; 4.pdf;MRK2_INV_BB_002 41;Jana;Bocková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole - eduka?ný projekt Vlak; 4.pdf;MRK2_INV_PO_008 42;Monika;Bódi Fejesová;U?ah?enie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít; 5.pdf;MRK2_INV_BB_003 43;Mária;Bodnárová;Pomoc de?om a rodi?om pri ochrane zdravia; 2.pdf;MRK2_INV_PO_004 44;Viktória;Boján;Možnosti pedagogickej intervencie pri rozvíjaní osobnosti die?a?a a pri príprave die?a?a z MRK na vstup na primárne vzdelávanie; 5.pdf;MRK2_INV_BB_004 45;Eunika;Boldiová;Práva a povinnosti detí a rodi?ov, zákonných zástupcov v inkluzívnej edukácii v zmysle legislatívy; 6.pdf;MRK2_INV_BB_004 46;Ivica;Bombová;Využitie kooperatívnej výu?by v inkluzívnej edukácii v MŠ; 5.pdf;MRK2_INV_BB_002 47;Anna;Boše?ová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 3.pdf;MRK2_INV_BB_001 48;Alžbeta;Boženská;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole, plánovanie výchovno - vzdelávacej ?innosti u?ite?a; 3.pdf;MRK2_INV_PO_004 49;Vlasta;Brezovská;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK; 2.pdf;MRK2_INV_PO_001 50;Marta;Brziaková;Pedagogická diagnostika, poznávanie die?a?a v materskej škole; 1.pdf;MRK2_INV_PO_005 51;Linda;Bu?ková;Die?a so špecifickými poruchami u?enia.; 3.pdf;MRK2_INV_BB_012 52;Katarína;Budayová;Spolupráca materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 7.pdf;MRK2_INV_BB_010 53;Anna;Bujková;Výchova detí z marginalizovaných rómskych komunít k zdraviu a k zdravému životnému štýlu.; 4.pdf;MRK2_INV_PO_006 54;Katarína;Bu?ko;?isté rú?ky; 2.pdf;MRK2_INV_PO_005 55;Marcela;Bu?ková;Ja rozprávam, Ty rozprávaš, rozumieme si.; 3.pdf;MRK2_INV_PO_005 56;Alžbeta;Buriková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba; 2.pdf;MRK2_INV_PO_013 57;Anna;Burkovi?ová;Využitie metód na rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti v eduka?ných aktivitách v Materskej škole; 4.pdf;MRK2_INV_PO_004 58;Pavol;Bužo;?innos? asistenta u?ite?a v inkluzívnej edukácii v materskej škole.; 5.pdf;MRK2_INV_PO_006 59;Zuzana;?ajková;Didaktické princípy, metódy a formy inkluzívnej edukácie v prostredí materskej školy.; 3.pdf;MRK2_INV_BB_011 60;Iveta;Capová;Možnosti pedagogickej intervencie pri rozvíjaní osobnosti die?a?a a pri príprave die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít na vstup do základnej školy; 5.pdf;MRK2_INV_PO_008 61;Jarmila;?er?anská;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK; 2.pdf;MRK2_INV_PO_012 62;Zuzana;Cerovská;Diagnostikovanie špecifík osobnostného rozvoja detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_011 63;Otília;Chane?ková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 4.pdf;MRK2_INV_BB_012 64;Milena;Chromková;Podstata a význam inklúzie osobnostne aj sociokultúrne jedine?ných detí v MŠ; 4.pdf;MRK2_INV_BB_001 65;Mária;Chudícova;VÝTVARNÉ AKTIVITY V KOOPERÁCII S RODINOU FORMOU PROJEKTU - NÁŠ NOVÝ DOM; 6.pdf;MRK2_INV_BB_002 66;Jana;Chudíková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácií detí z marginalizovaných skupín; 2.pdf;MRK2_INV_PO_003 67;Iveta;Chvostková;Zlepšovanie adaptácie detí z MRK v materskej škole; 5.pdf;MRK2_INV_BB_001 68;Ján;Cibu?a;Výnimo?nos? detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich prínos v inkluzívnej edukácii; 1.pdf;MRK2_INV_BB_005 69;Lýdia;?imborová;Jar v záhrade - praktická tvorba interaktívnych u?ebných materiálov.; 5.pdf;MRK2_INV_BB_012 70;Miriam;?ížová;Babi?kina záhradka; 2.pdf;MRK2_INV_PO_009 71;?ubomíra;?onková;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít; 3.pdf;MRK2_INV_PO_010 72;Eva;Csillagová;Pedagogické prístupy pri riešení problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 8.pdf;MRK2_INV_BB_010 73;Klára;Csizmadiaová;Ochrana zdravia podpora zdravého životného štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít; 2.pdf;MRK2_INV_BB_005 74;Gabriela;Czaniková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_008 75;Nikola;Da?ová;Spolupráca materskej školy s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_006 76;Renata;Demeová;Kompetencie u?ite?a predprimárneho vzdelávania a asistenta u?ite?a v inkluzívnej edukácii; 3.pdf;MRK2_INV_BB_005 77;Simona;Demešová;V babkinej záhradke; 4.pdf;MRK2_INV_PO_005 78;Erika;Dendisová;Pedagogické diagnostikovanie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole.; 6.pdf;MRK2_INV_BB_012 79;Mária;Dianová;Uplat?ovanie diferencovanej a kooperatívnej edukácii v MŠ; 7.pdf;MRK2_INV_BB_002 80;Edita;Dienešová;Bezpe?nos? detí MRK z MŠ Radnovce v cestnej komunikácií; 8.pdf;MRK2_INV_BB_002 81;Anna;Dolinská;Elementárne predstavy o Slnku; 6.pdf;MRK2_INV_PO_008 82;Mária;Drágaová;Individuálny prístup v edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 3.pdf;MRK2_INV_PO_012 83;Ivett;Drahó;Formy spolupráce u?ite?a s terénnymi sociálnymi pracovníkmi a komunitnými centrami; 4.pdf;MRK2_INV_BB_005 84;Lýdia;Drugdová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z MRK; 7.pdf;MRK2_INV_BB_004 85;Zuzana;Dubi?áková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 3.pdf;MRK2_INV_PO_002 86;Alena;Dudášová;Vytváranie prostredia dobrej školy pre úspešné u?enie sa die?a?a z MRK; 6.pdf;MRK2_INV_BB_001 87;Silvia Dugasová;Dugasová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v podmienkach predprimárnej edukácie; 5.pdf;MRK2_INV_PO_004 88;Miroslava;?urejová;Uplat?ovanie individuálneho prístupu v edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 5.pdf;MRK2_INV_BB_005 89;Marta;Dynisová;Spolupráca materskej školy s rodinami z marginalizovaných rómskych komunít; 2.pdf;MRK2_INV_PO_011 90;Iveta;Dysková;Projekt eduka?nej aktivity s diferencovanou a kooperatívnou výu?bou.; 3.pdf;MRK2_INV_PO_007 91;Beáta;Dža?ovská;FAREBNÝ SVET; 4.pdf;MRK2_INV_PO_013 92;Anna;Faková;Pedagogické riešenie problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_006 93;Margita;Faltinová;Inklúzia detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 2.pdf;MRK2_INV_PO_015 94;Andrea;Farkasová;Zabezpe?enie rovnocenného prístupu k vzdelávaniu detí V MŠ v spolupráci s rodi?mi; 8.pdf;MRK2_INV_PO_006 95;Alena;Fa?olová;Interaktívna tabu?a v eduka?nom procese; 7.pdf;MRK2_INV_PO_008 96;Viera;Fecenková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 3.pdf;MRK2_INV_PO_001 97;Katarína;Fedorová;Dedkov ovocný sad; 5.pdf;MRK2_INV_PO_005 98;Ivana;Fedorová;Adaptácia detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole.; 4.pdf;MRK2_INV_BB_011 99;Mária;Fešková;Poklady z ovocnej a zeleninovej ríše; 4.pdf;MRK2_INV_PO_007 100;Svetlana;Filická;Výchova k zdraviu. Zdravý životný štýl detí z marginalizovaných rómskych komunít; 3.pdf;MRK2_INV_PO_015 101;Zuzana;Firmentová;Max, Leo a kamaráti z materskej školy; 3.pdf;MRK2_INV_PO_009 102;Henrieta;F?aková;Zabezpe?enie rovnocenného prístupu k vzdelávaniu detí v MŠ v spolupráci s rodinami a s inými subjektmi; 3.pdf;MRK2_INV_PO_003 103;Radoslava;Flimerová;Inova?né formy partnerstva a spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít v Materskej škole Hrabušice; 4.pdf;MRK2_INV_PO_001 104;?ubica;Forišková;Veselé zúbky detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 7.pdf;MRK2_INV_BB_012 105;Jarmila;Francišková;Formy spolupráce materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít; 3.pdf;MRK2_INV_PO_014 106;Mária;Gáborová;Spolupráca s rodi?mi „Ve?ká noc“ a „ Ma?ované vají?ka“; 6.pdf;MRK2_INV_PO_005 107;Alena;Gabrižová;Oblasti a metódy diagnostikovania špecifík osobnostného rozvoja detí z marginalizovaných rómskych komunít; 1.pdf;MRK2_INV_BB_006 108;Beáta;Gajdošová;Kompetencie asistenta pedagóga v inkluzívnej edukácii; 4.pdf;MRK2_INV_PO_003 109;Mária;Gajdošová;Možnosti a využitie interaktívneho u?ebného materiálu v eduka?nom procese; 6.pdf;MRK2_INV_BB_005 110;Viera;Gajdová;Zdravie poklad jediný.; 8.pdf;MRK2_INV_BB_012 111;Nikoleta;Gál Godó;Ochrana zdravia a zdravý životný štýl detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 10.pdf;MRK2_INV_BB_010 112;Edita;Gallíková;Možnosti pedagogickej intervencie pri rozvíjaní osobnosti die?a?a a pri príprave die?a?a z MRK na vstup na primárne vzdelávanie; 4.pdf;MRK2_INV_PO_012 113;Miroslava;Gállová;Diagnostikovanie špecifík osobnostného rozvoja detí z marginalizovaných rómskych komunít; 4.pdf;MRK2_INV_PO_002 114;Jana;Galová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z MRK; 7.pdf;MRK2_INV_BB_001 115;Mária;Gálová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK; 8.pdf;MRK2_INV_BB_004 116;Dana;Garajová;Poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich možnosti stimulácie po?as výchovno-vzdelávacej ?innosti v materskej škole.; 1.pdf;MRK2_INV_BB_009 117;Andrea;Gazda?ková;Interaktívna tabu?a a jej využitie pre deti z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_005 118;Svetlana;Ger?áková;Rozvíjanie hygienických návykov a sebaobslužných ?inností.; 5.pdf;MRK2_INV_PO_001 119;Zuzana;Giertlová;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí v materskej škole; 4.pdf;MRK2_INV_BB_008 120;?ubica;Gogolová;Prekonávanie s?ažených adapta?ných ?ažkostí na prostredie materskej školy u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_BB_003 121;Denisa;Gonosová;Farební kamaráti na lúke; 5.pdf;MRK2_INV_PO_013 122;Božena;Gonosová;Kompetencie u?ite?a predprimárneho vzdelávania v inkluzívnej edukácii; 9.pdf;MRK2_INV_PO_006 123;Lucia;Goreová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 3.pdf;MRK2_INV_PO_011 124;Janette;Grácová;Dobré detské srdie?ka; 5.pdf;MRK2_INV_PO_007 125;Ingrid;Graf?áková;Diagnostikovanie sociokultúrnych odlišnosti detí marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_001 126;Anna;Grajcárová;Pedagogické diagnostikovanie detí z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_PO_008 127;Michaela;Grajcárová;Špecifiká rodinnej výchovy v chudobnej a sociálne vylú?enej komunite; 9.pdf;MRK2_INV_PO_008 128;Lýdia;Gregová;Oblasti a metódy diagnostikovania špecifík osobnostného rozvoja detí z MRK; 7.pdf;MRK2_INV_PO_001 129;Gabriela;Grigerová;„Spolupráca rodiny a školy v spolo?ných aktivitách“; 4.pdf;MRK2_INV_PO_010 130;Michaela;Gulášová;Podporova? záujem detí z marginalizovaných rómskych komunít o ochranu svojho zdravia; 5.pdf;MRK2_INV_BB_008 131;Agata;Gul?íková;Dentálna hygiena; 2.pdf;MRK2_INV_BB_009 132;Katarína;Gu?ová;Cestou - necestou; 4.pdf;MRK2_INV_PO_009 133;Daniela;Guzová;Využitie metód na rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti v eduka?nej aktivite: „ Ako šlo vajce na vandrovku“; 4.pdf;MRK2_INV_PO_015 134;Katarína;Hajduová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_PO_001 135;Dagmar;Hajtóová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v inkluzívnej predprimárnej edukácii; 3.pdf;MRK2_INV_BB_009 136;Martina;Halešová;Spolupráca s rodi?mi detí z materských škôl.; 9.pdf;MRK2_INV_BB_012 137;Magdaléna;Hamráková;Pedagogická diagnostika v MŠ; 9.pdf;MRK2_INV_PO_001 138;Alžbeta;Handurová;Kuriatka v kuríne; 4.pdf;MRK2_INV_PO_014 139;Mária;Hangurbadžová;Pedagogické riešenie problémového správania u detí z MRK; 5.pdf;MRK2_INV_PO_003 140;Helena;Hani?áková;Kooperatívna a diferencovaná výu?ba v eduka?nej aktivite Doprava; 6.pdf;MRK2_INV_PO_004 141;Kristína;Harnóczová;Ochrana zdravia detí v MŠ Lenartovce; 9.pdf;MRK2_INV_BB_002 142;Petra;Hasajová;Interaktívna tabu?a ako aktivitzujúci prostriedok rozvíjania osobnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_003 143;Lívia;Hedmegová;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 5.pdf;MRK2_INV_PO_002 144;Milada;Hedvigyová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z MRK; 8.pdf;MRK2_INV_BB_001 145;Anna;Heldáková;Cesta nie je ihrisko; 5.pdf;MRK2_INV_PO_010 146;Silvia;Henczová;Zásady ochrany ?udského tela; 10.pdf;MRK2_INV_BB_002 147;Eva;Hesková;Didaktické princípy, metódy a formy inkluzívnej edukácie.; 1.pdf;MRK2_INV_BB_007 148;Monika;Hiráková;Možnosti pedagogickej intervencie pri príprave die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít na vstup do základnej školy; 4.pdf;MRK2_INV_PO_011 149;Zuzana;Hlavatá;Využitie psychomotorických a výtvarných aktivít pri zapájaní týraných detí z marginalizovaných rómskych komunít do kolektívu; 5.pdf;MRK2_INV_PO_014 150;Adriana;Hlávková;Oslava Medzinárodného d?a Rómov, ako jedna z foriem kooperácie s rodinou z marginalizovaných rómskych komunít; 5.pdf;MRK2_INV_PO_009 151;Zuzana;Holá;Ochrana zdravia a rozvoj zdravého životného štýlu.; 2.pdf;MRK2_INV_BB_007 152;Ivan;Holub;Spolupráca u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít;;MRK2_INV_PO_001 153;Lýdia;Horváthová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v edukácii predprimárneho vzdelávania - téma Domáce zvieratá; 4.pdf;MRK2_INV_BB_009 154;Mária;Horváthová;Individuálny prístup v edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_BB_005 155;Mária;Hozová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako vhodný nástroj inkluzívnej edukácie v materskej škole; 8.pdf;MRK2_INV_PO_005 156;Anna;Hrabovská;Rozvíjanie pred?itate?skej a matematickej gramotnosti u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_010 157;Nataša;Hrabovská;Formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_010 158;Silvia;Hrehová;Možnosti využitia prevencie u detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_PO_006 159;Klaudia;Hricová;Eliminácia školskej neúspešnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít rozvojom pred?itate?skej gramotnosti; 2.pdf;MRK2_INV_BB_006 160;Patrícia;Hricová;Pedagogická diagnostika ako východisko plánovania výchovno- vzdelávacej ?innosti v materskej škole; 6.pdf;MRK2_INV_PO_009 161;Andrea;Hron?eková;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít v podmienkach Základnej školy s materskou školou Cinoba?a.; 5.pdf;MRK2_INV_BB_011 162;Daniela;Hrušková;Pedagogické poradenstvo rodi?om z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_014 163;Gabriela;Hu?ková;Hygienické návyky a sebaobsluha detí.; 10.pdf;MRK2_INV_BB_012 164;Viera;Hudá?ková;Zima; 6.pdf;MRK2_INV_PO_013 165;Jana;Hudáková;Rozvoj osobnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít prostredníctvom zážitkového u?enia.; 11.pdf;MRK2_INV_PO_006 166;Magdaléna;Hudáková;Aktívna spolupráca s komunitným centrom a terénnym sociálnym pracovníkom; 11.pdf;MRK2_INV_BB_002 167;Daniela;Hudáková;Formy záznamov vybraných metód pedagogického diagnostikovania; 9.pdf;MRK2_INV_BB_004 168;Daniela;Hurná;Pozri, ?o sme dokázali; 7.pdf;MRK2_INV_PO_009 169;?udmila;Husovská;Ma?ka Milka a krabica plná prekvapení; 9.pdf;MRK2_INV_PO_005 170;Laura;Ilavská;Adaptácia detí z marginalizovaných rómskych komunít pri vstupe do materskej školy; 3.pdf;MRK2_INV_BB_006 171;Helena;Imrová;Diferencované a kooperatívne u?enie v Materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_PO_005 172;Hildegarda;Ivan?ová;Zdravé a š?astné deti; 6.pdf;MRK2_INV_PO_011 173;Helena;Ivanová;Vytváranie hygienických návykov prostredníctvom eduka?ných aktivít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_003 174;Sylvia;Jakabová;Porozumenie javom spojených so životom v chudobnej a sociálne vylú?enej komunite a špecifikám rodinnej výchovy; 5.pdf;MRK2_INV_PO_012 175;Jana;Jakubová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rómskych rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 12.pdf;MRK2_INV_PO_006 176;Mariana;Jan?iková;Podnetné prostredie rozvíjajúce osobnos? die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_012 177;Iveta;Jarošová;Spolupráca s rodinou prostredníctvom spolo?ných výtvarných aktivít; 11.pdf;MRK2_INV_PO_001 178;Anna;Jur?ová;Prí?iny školskej neúspešnosti die?a?a z MRK a úloha MŠ pri ich eliminácii; 8.pdf;MRK2_INV_PO_003 179;?ubica;Jurisová;Poslanie materskej školy a jej vplyv na rómsku rodinu; 3.pdf;MRK2_INV_BB_007 180;Eva;Jusková;Efektívnos? práce rómskeho asistenta s de?mi z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_004 181;Iveta;Jusková;Po?me sa spolu hra?; 11.pdf;MRK2_INV_PO_005 182;Matúš;Ka?ica;Inklúzia detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 8.pdf;MRK2_INV_PO_004 183;Monika;Ka?márová;Zdraví maškrtníci; 8.pdf;MRK2_INV_PO_009 184;Monika;Kališová;Spolupráca asistenta u?ite?a s rodinou a inými subjektmi pri zabezpe?ovaní rovnocenného prístupu k vzdelaniu v materskej škole; 13.pdf;MRK2_INV_PO_006 185;Lenka;Kan?iová;Diferenciálna a kooperatívna výu?ba v Materskej škole; 7.pdf;MRK2_INV_PO_011 186;?ubica;Kantorová;Výnimo?nos? detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich prínos v eduka?nom procese; 6.pdf;MRK2_INV_BB_008 187;Iveta;Karaffová;Bariéry školskej úspešnosti detí z MRK; 12.pdf;MRK2_INV_PO_005 188;Beáta;Katona;Podnetné prostredie rozvíjajúce osobnos? die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_BB_005 189;Lenka;Katri?aková;Dopravkovo; 8.pdf;MRK2_INV_PO_013 190;Tatiana;Kazimi;Projekt eduka?nej aktivity s diferencovanou a kooperatívnou výu?bou názov eduka?nej aktivity: ?as jab??kových voní; 9.pdf;MRK2_INV_PO_003 191;Zdenka;Kiselová;Ochrana zdravia a podpora životného štýlu rodín z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_BB_003 192;Jozefína;Kleinová;Rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti u detí z marginalizovaných rómskych komunít ma?ované ?ítanie: Vy?ítanka; 5.pdf;MRK2_INV_PO_015 193;Martina;Kleinová;Prejavy a poruchy správania sa detí predškolského veku; 4.pdf;MRK2_INV_BB_006 194;Anna;Klepa?ová;Partnerstvo školy a rómskej rodiny; 10.pdf;MRK2_INV_PO_003 195;Marta;Kmošková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba - vlá?ik recyklá?ik.; 11.pdf;MRK2_INV_BB_012 196;Anna;Knapová;Hravá matematika - diferencovaná a kooperatívna výchova a vzdelávanie; 4.pdf;MRK2_INV_BB_007 197;Jana;Knižková;Podnetné prostredie rozvíjajúce osobnos? die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 9.pdf;MRK2_INV_PO_010 198;?udmila;Koberová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 11.pdf;MRK2_INV_PO_003 199;Mariana;Kochanová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít – aktivity; 8.pdf;MRK2_INV_BB_003 200;Jaroslava;Kocúrová;Osobnos? pedagóga a pedagogického asistenta pri eliminácii problémového správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 6.pdf;MRK2_INV_BB_011 201;?udmila;Köhlerová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít – Cesta do meste?ka Poriadkova.; 13.pdf;MRK2_INV_PO_005 202;Anna;Koldrásová;Zapájanie rodi?ov z MRK do mimoškolských aktivít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_002 203;Jana;Kollárová;Kooperatívna výu?ba detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 5.pdf;MRK2_INV_BB_007 204;Veronika;Kollárová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK; 10.pdf;MRK2_INV_BB_004 205;Adriana;Kolorédyová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole, plánovanie výchovno vzdelávacej ?innosti u?ite?a, praktická ?innos? v skupinách; 11.pdf;MRK2_INV_BB_004 206;Eva;Kondlová;Spolupráca rodi?ov z marginalizovaných rómskych komunít na aktivitách v materskej škole.; 12.pdf;MRK2_INV_BB_012 207;Mária;Kope?ková;Spolupráca materskej školy s rodinou detí z marginalizovaných rómskych komunít; 14.pdf;MRK2_INV_PO_006 208;Beata;Košnicová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_010 209;Martina;Kotlarová;?aro Vianoc; 6.pdf;MRK2_INV_PO_007 210;Alžbeta;Kova?ová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole, plánovanie výchovno-vzdelávacej ?innosti u?ite?a, praktická ?innos? v skupinách; 12.pdf;MRK2_INV_PO_003 211;Ildikó;Ková?ová;Celoro?ný plán partnerstva a spolupráce materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 7.pdf;MRK2_INV_BB_008 212;Marta;Ková?ová;Prí?iny školskej neúspešnosti detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich odstránenie v podmienkach materskej školy.; 7.pdf;MRK2_INV_BB_011 213;Monika;Ková?ová;Podnetné prostredie rozvíjajúce osobnos? die?a?a v marginalizovaných rómskych komunitách; 6.pdf;MRK2_INV_BB_006 214;Marta;Kova?ová;Spolupráca materskej školy s rodinami z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_014 215;Edita;Ková?ová;Kniha ako stimula?ný prostriedok spolupráce rodiny v inkluzívnej materskej škole; 6.pdf;MRK2_INV_PO_015 216;Lenka;Kozáková;Potreba preventívnych a terapeutických aktivít – muzikoterapia, arteterapia; 13.pdf;MRK2_INV_PO_003 217;Anna;Kra?únová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 6.pdf;MRK2_INV_PO_002 218;Alena;Kra?únová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 7.pdf;MRK2_INV_PO_002 219;Ivana;Králiková;Poradenské kompetencie a ?innosti u?ite?a materskej školy v edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_004 220;Michaela;Králiková;Inkluzívny proces majority a minority v MŠ Hrn?iarska Ves; 13.pdf;MRK2_INV_BB_002 221;Marianna;Krankusová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v inkluzívnej edukácii - Po?asie; 14.pdf;MRK2_INV_PO_003 222;Marianna;Krekovi?ová;Rozvoj zrakovej pozornosti a pamäti u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 6.pdf;MRK2_INV_BB_009 223;Agáta;Kroš?enová;Aktívna výu?ba v eduka?nej aktivite – Dobrodružstvo v?ielky; 10.pdf;MRK2_INV_PO_010 224;Katarína;Krštie?ová;Zlepšovanie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 13.pdf;MRK2_INV_BB_004 225;Jana;Kruteková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie; 9.pdf;MRK2_INV_BB_003 226;Mária;Kubová;Spolupráca materskej školy s rodinou detí z MRK; 7.pdf;MRK2_INV_PO_007 227;Monika;Kubová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 6.pdf;MRK2_INV_BB_007 228;Júlia;Ku?erová;Zdravý životný štýl detí z marginalizovaných rómskych komunítv materskej škole; 7.pdf;MRK2_INV_BB_007 229;Alena;Ku?erová;Pedagogická diagnostika v praxi.; 13.pdf;MRK2_INV_BB_012 230;Stela;Kuchárová;Kooperácia materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómských komunít na úrovni triedy; 7.pdf;MRK2_INV_PO_015 231;Anikó;Kulcsárová;Kooperatívna výu?ba detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 9.pdf;MRK2_INV_BB_005 232;Monika;Kulpová;Spolupráca materskej školy s rodinou; 9.pdf;MRK2_INV_PO_004 233;Katarína;Kunová;Spolupráca školy a rodiny žiaka z marginalizovaných rómskych komunít - plán aktivít; 10.pdf;MRK2_INV_PO_008 234;Estera;Kunyová;Oblasti diagnostikovania osobnostného rozvoja detí z MRK; 14.pdf;MRK2_INV_BB_002 235;Mária;Kur?áková;Inova?né formy spolupráce s rodinami detí z MRK; 7.pdf;MRK2_INV_PO_012 236;Irma;Kur?íková;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí z MRK; 9.pdf;MRK2_INV_BB_001 237;Martina;Kure?ková;Vitamínky od maminky; 10.pdf;MRK2_INV_PO_013 238;?ubica;Kuricová;Spolupráca materskej školy s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_BB_007 239;Iveta;Kurtyová;Zdravo, hravo, chutne; 9.pdf;MRK2_INV_PO_009 240;Ružena;Kušniríková;Desatoro hygienických a sebaobslužných pravidiel u detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole Chminianske Jakubovany; 14.pdf;MRK2_INV_PO_005 241;Eva;Labusová;Interaktívna tabu?a ako aktivizujúci prostriedok rozvíjania osobnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_001 242;Slavomila;Lacková;Výchova k zdraviu a zdravotnému štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_PO_011 243;Andrea;Lacková;Prí?iny školskej neúspešnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít a úloha materskej školy pri ich eliminácii; 10.pdf;MRK2_INV_BB_005 244;Gabriela;Laliková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materskej škole; 8.pdf;MRK2_INV_PO_002 245;Renáta;Lastovi?ková;Ochrana zdravia a podpora životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít: Hravo-zdravo; 9.pdf;MRK2_INV_BB_007 246;Danka;?audisová;Individuálny prístup v edukácii detí z MRK v MŠ; 15.pdf;MRK2_INV_BB_002 247;Magdaléna;Lázárová;Spolupráca materskej školy s rodinami z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_PO_014 248;Martin;Lenard;Formy záznamov vybraných metód pedagogického diagnostikovania; 11.pdf;MRK2_INV_BB_005 249;Mariana;Lenková;Pani zima; 15.pdf;MRK2_INV_PO_005 250;Viera;Lesi?ková;Kooperatívna a diferencovaná výu?ba v eduka?nej aktivite Po?asie; 11.pdf;MRK2_INV_PO_010 251;Erika;Leskovská;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 10.pdf;MRK2_INV_PO_004 252;Lucia;Leskovská;Bezpe?nos? a ochrana zdravia v inkluzívnej edukácii; 8.pdf;MRK2_INV_PO_012 253;Adriána;Les?áková;Spolupráca materskej školy i inými inštitúciami v rámci vzdelávania detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_010 254;Iveta;Les?áková;Rozvoj osobnosti die?a?a v eduka?nej aktivite: Veveri?ka Veroni?ka; 13.pdf;MRK2_INV_PO_010 255;Anna;Levkivová;BU? ZDRAVÝ; 9.pdf;MRK2_INV_PO_014 256;Jana;Lipnická;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK.; 10.pdf;MRK2_INV_BB_001 257;Alena;Liptáková;?O NÁM ŠKODÍ A ?O NÁM PROSPIEVA; 16.pdf;MRK2_INV_PO_005 258;Monika;Liptáková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole, plánovanie výchovno-vzdelávacích ?inností u?ite?a, praktická ?innos? v skupinách; 9.pdf;MRK2_INV_PO_012 259;Alena;Liptáková;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít (Evi?ka nám ochorela); 13.pdf;MRK2_INV_PO_001 260;Daniela;Lošonská;Adaptácia detí z marginalizovaných rómskych komunít pri vstupe do materskej školy; 13.pdf;MRK2_INV_BB_010 261;Regina;Lúdlová;Hravé vzdelávanie prostredníctvom interaktívnej tabule; 7.pdf;MRK2_INV_BB_009 262;Renáta;Luká?ová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie detí v materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_PO_014 263;Zuzana;Macejková;Eduka?né aktivity detí z marginalizovaných rómskych komunít zamerané na zdravie; 8.pdf;MRK2_INV_PO_015 264;Simona;Ma?eková;Upev?ovanie hygienických návykov u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 8.pdf;MRK2_INV_BB_008 265;Jana;Mácelová;Formy spolupráce u?ite?a s terénnym sociálnym pracovníkom a komunitným centrom; 14.pdf;MRK2_INV_BB_004 266;Ingrid;Machovi?ová;Diagnostikovanie sociokultúrnych odlišností detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_005 267;Slávka;Macková;Plánovanie výchovno - vzdelávacích ?inností u?ite?a v materskej škole; 9.pdf;MRK2_INV_PO_011 268;Martina;Macková;Podpora zdravia a zdravého životného štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít; 10.pdf;MRK2_INV_BB_007 269;Martina;Magdolenová;Uplat?ovanie diferencovanej a kooperatívnej edukácie v materskej škole; 7.pdf;MRK2_INV_BB_006 270;Monika;Majerová;Osobnos? pedagóga pri eliminácii problémového správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 13.pdf;MRK2_INV_BB_005 271;Lucia;Majerová;Individuálny prístup k die?a?u z marginalizovaných rómskych komunít.; 8.pdf;MRK2_INV_BB_011 272;Timea;Majerová;Spolupráca rodiny a materskej školy; 8.pdf;MRK2_INV_BB_006 273;Eva;Makróciová;Formy spolupráce u?ite?a s terénnymi sociálnymi pracovníkmi a komunitným centrom; 10.pdf;MRK2_INV_BB_003 274;Eva;Ma?arová;Zlepšovanie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_PO_011 275;Anna;Mandulová;Spolupráca rodiny a školy inova?nými metódami; 14.pdf;MRK2_INV_PO_001 276;Ines;Maren?íková;Zdravý škôlkár; 11.pdf;MRK2_INV_BB_007 277;Janka;Mašlejová;INOVA?NÉ FORMY SPOLUPRÁCE U?ITE?A S RODINAMI DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT; 15.pdf;MRK2_INV_PO_003 278;Jana;Mattová;Spolupráca materskej školy s rodinou detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 15.pdf;MRK2_INV_PO_006 279;Eva;Maturkani?ová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole s využitím digitálnych technológií; 14.pdf;MRK2_INV_PO_010 280;Andrea;Melichová;Pedagogická intervencia u?ite?a zameraná na zvýšenie úrovne pripravenosti detí z marginalizovaných rómskych komunít na vstup do základnej školy .; 9.pdf;MRK2_INV_BB_011 281;Alena;Me?ová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z MRK; 11.pdf;MRK2_INV_BB_001 282;Mária;Me?uchová;Pedagogická diagnostika detí z MRK; 15.pdf;MRK2_INV_PO_010 283;Rita;Mervová;Problémové správanie detí z marginalizovaných rómskych komunít; 9.pdf;MRK2_INV_BB_009 284;Monika;Mesárová;Asistent u?ite?a - dôležitý ?lánok v inkluzívnej edukácii.; 8.pdf;MRK2_INV_BB_009 285;Katarína;Mihalíková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 11.pdf;MRK2_INV_PO_008 286;Viktória;Miklóšová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_BB_004 287;Renáta;Mikulová;Obrázkové tajomstvá; 8.pdf;MRK2_INV_PO_007 288;Elena;Miná?ová;Životospráva detí z MRK; 16.pdf;MRK2_INV_BB_002 289;Nora;Mirgová;Partnerstvo a spolupráca Materskej školy s rodi?mi deti z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_013 290;Mária;Mirgová;Kooperatívna a diferencovaná výu?ba v celodennom projekte v materskej škole; 11.pdf;MRK2_INV_PO_004 291;Barbora;Mišendová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba – Jarná lúka; 16.pdf;MRK2_INV_PO_010 292;Jana;Mlejová;Zlepšenie spolupráce MŠ s rodinami detí z MRK; 17.pdf;MRK2_INV_BB_002 293;Iveta;Mlynar?íková;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_PO_001 294;?ubica;Mo?árová;Kompetencie u?ite?ky materskej školy predprimárneho vzdelávania v inkluzívnej edukácii; 11.pdf;MRK2_INV_BB_003 295;Mária;Molitorisová;Pedagogická diagnostika v MŠ; 9.pdf;MRK2_INV_PO_007 296;Anna;Monco?ová;PRIEBEH ADAPTÁCIE DETÍ Z MRK V NAŠEJ MŠ; 18.pdf;MRK2_INV_BB_002 297;Ida;Morongová;Kompetencie u?ite?a predprimárneho vzdelávania a asistenta u?ite?a v inkluzívnej edukácií; 16.pdf;MRK2_INV_BB_004 298;Mária;Mozolová;Naj?astejšie problémové prejavy správania sa detí z marginalizovaných rómskych komunít a spôsoby ich eliminácie v podmienkach Základnej školy s materskou školou.; 10.pdf;MRK2_INV_BB_011 299;Jana;Mra?nová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole.; 14.pdf;MRK2_INV_BB_012 300;Gabriela;Mražíková;Podnetné prostredie pre aktívne u?enie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 11.pdf;MRK2_INV_PO_014 301;Alenka;Müllerová;Ochrana zdravia detí z marginalizovaných rómskych komunít; 9.pdf;MRK2_INV_PO_015 302;Monika;Nagy Majoros;Diferencovaná výu?ba detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 14.pdf;MRK2_INV_BB_005 303;Andrea;Nagyová;Zlepšovanie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 15.pdf;MRK2_INV_BB_010 304;Viktória;Nagyová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 11.pdf;MRK2_INV_PO_011 305;Diana;Némethová;Spolupráca školy a rodiny; 10.pdf;MRK2_INV_BB_009 306;Erika;Némová;Spolupráca asistenta u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 16.pdf;MRK2_INV_BB_010 307;Anna;Neuvirthová;Plán partnerstva a spolupráce materskej školy Telgárt s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít; 9.pdf;MRK2_INV_BB_006 308;Janka;Nižníková;Pojmové mapovanie a jeho využitie pri rozvíjaní ?itate?skej gramotnosti detí z marginalizovaných rómskych komunít; 10.pdf;MRK2_INV_PO_015 309;Noema;Nová?eková;Opatrenia na podporu zvládania problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_003 310;Mária;Novysedláková;Eduka?ný projekt zameraný na rozvoj grafomotorických zru?ností detí z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_PO_003 311;Darina;Odlerová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_PO_001 312;Alexandra;Oláhová;Rozvoj hygienických a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 13.pdf;MRK2_INV_BB_003 313;Iveta;Olekšáková;Medvedíci ?istotníci; 17.pdf;MRK2_INV_PO_005 314;Daniela;Onuš?áková;Spolupráca materskej školy s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_014 315;Anna;Onušková;Plán partnerstva a spolupráce materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít; 10.pdf;MRK2_INV_PO_007 316;Bianka;Országhová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_BB_006 317;Alžbeta;Orthová;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z MRK; 12.pdf;MRK2_INV_BB_001 318;Vlasta;Ozdincová;Formy spolupráce materskej školy s rodi?mi detí z MRK; 13.pdf;MRK2_INV_BB_001 319;Michaela;Ožvoldíková;Problémové správanie detí z marginalizovaných rómsykch komunít; 17.pdf;MRK2_INV_BB_004 320;Mária;Pagorová;Spolupráca materskej školy s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_004 321;?udmila;Pali?ková;OCHRANA ZDRAVIA A PODPORA ZDRAVÉHO ŽIVOTNÉHO ŠTÝLU RODÍN A DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT; 11.pdf;MRK2_INV_PO_002 322;Liliana;Pálová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 11.pdf;MRK2_INV_BB_006 323;Andrea;Paná?eková;Aktivizujúce metódy, formy a prostriedky na zlepšenie starostlivosti o zdravie a zdravý životný štýl; 14.pdf;MRK2_INV_BB_003 324;Katarína;Pásztorová;Plán partnerstva a spolupráce materskej školy s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_002 325;Jarmila;Patzová;OCHRANA ZDRAVIA,HYGIENA A BEZPE?NOS? V INKLUZÍVNEJ EDUKÁCII DETÍ; 13.pdf;MRK2_INV_PO_002 326;Daniela;Pavelicová;Školská zrelos?, pripravenos? a spôsobilos? detí z marginalizovaných rómskych komunít; 10.pdf;MRK2_INV_BB_008 327;Jana;Pažítková;Možnosti pedagogickej intervencie pri rozvíjaní osobnosti die?a?a a pri príprave die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít na vstup na primárne vzdelávanie; 15.pdf;MRK2_INV_BB_005 328;Renáta;Pekárová;Kvety z háji?ka; 10.pdf;MRK2_INV_PO_009 329;Zuzana;Pencáková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v inkluzívnej edukácií v materskej škole; 17.pdf;MRK2_INV_PO_010 330;Emília;Petri?ková;Za?lenenie sociálne znevýhodnených rodín do prostredia materskej školy a ich vzájomná spolupráca; 12.pdf;MRK2_INV_PO_008 331;Darina;Petroniová;Diferencovaná a Kooperatívna výu?ba v inkluzívnej edukácii – O ?om rozpráva les; 11.pdf;MRK2_INV_PO_009 332;Mária;Petrovi?ová;Efektívna spolupráca s rodinou v Materskej škole v Dravciach; 17.pdf;MRK2_INV_PO_001 333;Eva;Piaterová;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 19.pdf;MRK2_INV_BB_002 334;Gabriela;Pin?áková;Spolupráca materskej školy s rodinou; 11.pdf;MRK2_INV_PO_015 335;Mária;Pisárová;Za?lenenie detí z marginalizovaných rómskych komunít do prostredia materskej školy; 12.pdf;MRK2_INV_BB_006 336;Kristína;Podoláková;Prí?iny školskej neúspešnosti die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít a úloha materskej školy pri ich eliminácii; 17.pdf;MRK2_INV_PO_003 337;Dominika;Poláková;?innos? asistenta u?ite?a v materskej škole.; 15.pdf;MRK2_INV_BB_012 338;Miroslava;Polcová;Rozvoj emocionality die?a?a predškolského veku s využitím diferencovanej a kooperatívnej výu?by; 13.pdf;MRK2_INV_BB_006 339;Božena;Polláková;AKO RYBA VO VODE; 13.pdf;MRK2_INV_PO_013 340;Annamária;Polónyiová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole v oblasti prírodovednej gramotnosti.; 18.pdf;MRK2_INV_BB_010 341;Gizela;Pondelová;Pedagogické a špeciálno-pedagogické metódy a intervencia pri eliminácii problémového správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít so zameraním na dramatoterapiu; 11.pdf;MRK2_INV_BB_009 342;Monika;Pouzárová;Rozvoj grafomotorických zru?ností pomocou výtvarných aktivít; 13.pdf;MRK2_INV_BB_007 343;Anna;Predaj?ová;Spoznávaj dopravené prostriedky hravo prostredníctvom interaktívnej tabule; 14.pdf;MRK2_INV_BB_007 344;Miroslava;Profantová;Zlepšenie spolupráce medzi MŠ a rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_BB_005 345;Lucia;Ralbovská;Domáce zvieratá; 15.pdf;MRK2_INV_BB_007 346;Anna;Rašíková;Zlepšovanie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 17.pdf;MRK2_INV_BB_005 347;Michaela;Regrutová;Chrobá?iky na prechádzke; 14.pdf;MRK2_INV_PO_013 348;Katarína;Repková;Ochrana zdravia a podpora životného štýlu rodín z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_PO_006 349;Anna;Rojková;Týžde? zdravia v materskej škole; 13.pdf;MRK2_INV_PO_004 350;Milena;Rondzíková;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materskej škole; 12.pdf;MRK2_INV_PO_009 351;Monika;Rontó;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 19.pdf;MRK2_INV_BB_010 352;Monika;Rontó;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 19.pdf;MRK2_INV_BB_010 353;Marcela;Rovderová;Diferencovaný a kooperatívny prístup v eduka?nej aktivite JARNE KVETY; 18.pdf;MRK2_INV_PO_010 354;Patrícia;Sabolová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 18.pdf;MRK2_INV_PO_003 355;Hildegarda;Sany;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z MRK; 14.pdf;MRK2_INV_BB_001 356;Drahoslava;Š?uková;Ochrana zdravia, hygiena, bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z MRK; 19.pdf;MRK2_INV_PO_001 357;Mária;Šebestová;Ochrana zdravia a  podpora  zdravého  životného  štýlu rodín a detí z MRK; 20.pdf;MRK2_INV_PO_001 358;Renáta;Sebestyenová;?istota pol života - podporova? rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 16.pdf;MRK2_INV_BB_012 359;Zuzana;Šebíková;Rozvíjanie hygienických a sebaobslužných návykov detí z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_BB_003 360;Dagmar;Šebová;"Možnosti interaktívnej tabule pre rozvoj v oblasti perceptuálno-motorickej, kognitívnej a sociálno-emocionálnej vzdelávacej."" Život pri vode a vo vode."""; 15.pdf;MRK2_INV_BB_009 361;Lucia;Seewaldová;Etické pravidlá komunikácie a správania sa u?ite?a v inkluzívnej edukácii; 15.pdf;MRK2_INV_BB_001 362;Beata;Šeniglová;Kooperatívna a diferencovaná výu?ba v eduka?nej aktivite - Historickým chodní?kom mesta Holí?; 19.pdf;MRK2_INV_BB_007 363;Gabriela;Šestinová;FORMY A SPÔSOBY PORADENSTVA A POMOCI DE?OM A RODI?OM Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT V MATERSKEJ ŠKOLE; 17.pdf;MRK2_INV_BB_003 364;Ivana;Severová Bachro?ová;PRÍ?INY NEÚSPEŠNOSTÍ DETÍ Z MIESTNEJ RÓMSKEJ KOMUNITY; 15.pdf;MRK2_INV_BB_003 365;Silvia;Šiková;Za?lenenie detí z marginalizovaných rómskych komunít do prostredia materskej školy; 19.pdf;MRK2_INV_BB_005 366;Danka;Simanová;Formy a spôsoby poradenstva a pomoci de?om a rodi?om z MRK v materskej škole; 16.pdf;MRK2_INV_BB_001 367;Tímea;Šimanská;Hra ako metóda diagnostikovania detí z marginalizovaných rómskych komunít; 13.pdf;MRK2_INV_PO_014 368;Gabriela;Šípeková;Tímový prístup a spôsoby poradenstva a pomoci de?om a rodi?om z marginalizovaných rómskych komunít.; 12.pdf;MRK2_INV_BB_011 369;Jana;Siváková;Spolupráca materskej školy s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_BB_009 370;Darina;Škarbová;Naj?astejšie problémové poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich diagnostika; 18.pdf;MRK2_INV_BB_004 371;Eva;Škopová;Podnetné prostredie rozvíjajúce osobnos? die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 19.pdf;MRK2_INV_PO_010 372;Daša;Sládková;Interaktívna tabu?a ako aktivujúci prostriedok stimulácie vývinu re?ového prejavu die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít; 16.pdf;MRK2_INV_BB_007 373;Alena;Slobodníková;ZDRAVÉ ZÚBKY; 17.pdf;MRK2_INV_PO_006 374;Katarína;Sluková;Uplatnenie osobnostného, sociálneho a morálneho rozvoja ako intervencie problémového správania detí z marginalizovaných rómskych komunít; 14.pdf;MRK2_INV_BB_006 375;Monika;Smereková;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z MRK; 17.pdf;MRK2_INV_BB_001 376;Iveta;Sofková;Edukácia detí pomocou projektu zameraného na výchovu zdravého spôsobu života; 17.pdf;MRK2_INV_BB_007 377;Jana;So?árová;Meduška a jej kamaráti; 15.pdf;MRK2_INV_PO_013 378;Viera;Šolcová;Ke? chcem by? zdravý; 16.pdf;MRK2_INV_PO_013 379;Iveta;Sotáková;Inkluzívne eduka?né prostredie v materskej škole; 18.pdf;MRK2_INV_PO_006 380;Margareta;Špániková;PEDAGOGICKÉ A ŠPECIÁLNO-PEDAGOGICKÉ METÓDY A INTERVENCIA PRI ELIMINÁCII PROBLÉMOVÉHO SPRÁVANIA U DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT; 19.pdf;MRK2_INV_BB_004 381;Judita;Šramková;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít, praktická ?innos? v skupinách; 20.pdf;MRK2_INV_BB_004 382;Gabriela;Šrenkelová;Šaškov rozprávkový svet; 15.pdf;MRK2_INV_PO_002 383;Anna;Srš?ová;Uplat?ovanie kooperatívnej a diferencovanej výu?by pri tvorbe pozitívnych postojov detí materských škôl k ochrane životného prostredia; 11.pdf;MRK2_INV_BB_008 384;Ingrid;Stašuková;Veselé zúbky; 13.pdf;MRK2_INV_PO_008 385;Antónia;Štefanková;Adaptácia detí z marginalizovaných rómskych komunít pri vstupe do materskej školy; 12.pdf;MRK2_INV_PO_007 386;Jana;Štegerová;PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA V MATERSKEJ ŠKOLE; 13.pdf;MRK2_INV_PO_007 387;?ubica;Štellmachová;To sme my; 14.pdf;MRK2_INV_PO_009 388;Lucia;Števková;Výnimo?nos? detí z MRK a ich prínos v inkluzívnej edukácii; 18.pdf;MRK2_INV_BB_001 389;Magda;Straková;Naj?astejšie problémové prejavy a poruchy správania u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_BB_006 390;Martina;Štrompfová;Možnosti prevencie agresivity u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 12.pdf;MRK2_INV_PO_015 391;Jana;Stúpalová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole Lopašov; 18.pdf;MRK2_INV_BB_007 392;Viera;Suchárová;Zlepšenie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 16.pdf;MRK2_INV_BB_006 393;Mária;Sujová;INOVA?NÉ FORMY SPOLUPRÁCE U?ITE?A S RODINAMI DETÍ Z MRK; 14.pdf;MRK2_INV_PO_002 394;Silvia;Súkeníková;Inova?né formy spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít; 18.pdf;MRK2_INV_BB_005 395;Anna;Sukovatá;Tvorivý prístup v inkluzívnej edukácii materskej školy a tímová spolupráca .; 14.pdf;MRK2_INV_PO_004 396;Adela;Sumilasová;INOVA?NÉ FORMY SPOLUPRÁCE U?ITE?A S RODINAMI DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT; 19.pdf;MRK2_INV_PO_001 397;Svetlana;Šúrková;Forma diferencovanej a kooperatívnej výu?by na základe projektu - Námornícka plavba; 20.pdf;MRK2_INV_BB_007 398;Renáta;Šu?áková;Spolupráca materskej školy a rodiny; 18.pdf;MRK2_INV_PO_005 399;Lívia;Švecová;Rodina - praktická tvorba u?ebných materiálov na interaktívnej tabuli; 21.pdf;MRK2_INV_BB_007 400;Gabriela;Szabó;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 20.pdf;MRK2_INV_BB_010 401;Diana;Szabóová;Rozvoj hygienických návykov a sebaobslužných ?inností u detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 13.pdf;MRK2_INV_BB_009 402;Csilla;Szabóová;Spolupráca MŠ s rodinami detí z MRK; 20.pdf;MRK2_INV_BB_002 403;Katarína;Szénásyová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materských školách.; 12.pdf;MRK2_INV_BB_008 404;Denisa;Szlováková;Aktivity stimulujúce rozvoj komunika?ných a grafomotorických schopností detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 14.pdf;MRK2_INV_BB_009 405;Mária;Tabajová;ADAPTÁCIA DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT; 19.pdf;MRK2_INV_PO_003 406;Ingrid;Taká?ová;Intervencia pedagóga v oblasti grafomotoriky u detí z marginalizovaných rómskych komunít pred vstupom na primárne vzdelávanie.; 22.pdf;MRK2_INV_BB_010 407;Michaela;Tatarková;Diagnostikovanie špecifík osobnostného rozvoja detí z marginalizovaných rómskych komunít; 19.pdf;MRK2_INV_PO_005 408;Gabriela;Timková;ZAVOLAJTE PÁNA DOKTORA; 20.pdf;MRK2_INV_PO_005 409;?ubica;Tisov?íková;Podpora zdravého životného štýlu u detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole.; 13.pdf;MRK2_INV_BB_011 410;Karina;To?ená;Pedagogická diagnostika; 14.pdf;MRK2_INV_PO_008 411;Milena;Tokarová;Úloha pedagogického asistenta pri spolupráci materskej školy s rodinou deti z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_PO_007 412;Margaréta;Tom?ányová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materských školách.; 16.pdf;MRK2_INV_PO_002 413;Alžbeta;Tomšová;Tajomstvo ovocného sadu; 22.pdf;MRK2_INV_BB_007 414;Janka;Töröková;Oblasti a metódy diagnostikovania špecifík osobnostného rozvoja detí z MRK; 19.pdf;MRK2_INV_BB_001 415;Katarína;Töröková;Výchova k zdraviu a zdravému životnému štýlu; 20.pdf;MRK2_INV_PO_003 416;Mária;Tóthová;Spolupráca materskej školy s rodinou detí z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_PO_008 417;Ildikó;Tóthová;SPOLUPRÁCA MATERSKEJ ŠKOLY A RODI?OV DETÍ; 18.pdf;MRK2_INV_BB_003 418;Andrea;Tothová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu detí z marginalizovaných rómskych komunít; 19.pdf;MRK2_INV_PO_006 419;Magdalena;Tóthová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z marginalizovaných rómskych komunít; 14.pdf;MRK2_INV_PO_014 420;Renáta;Triš?ová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu rodín a detí z MRK; 17.pdf;MRK2_INV_PO_002 421;Miroslava;Trpáková;Ochrana zdravia, hygiena a bezpe?nos? v inkluzívnej edukácii detí z marginalizovaných rómskych komunít; 17.pdf;MRK2_INV_BB_006 422;?ubica;Tušeková;?o nám prospieva a ?o nám škodí; 21.pdf;MRK2_INV_PO_003 423;Jana;Ucha?ová;Diagnostikovanie detí z marginalizovaných rómskych komunít; 20.pdf;MRK2_INV_PO_006 424;Alena;Uhrinová;Slnie?ko sa zobudilo; 15.pdf;MRK2_INV_PO_009 425;Viera;Uj?iková;Spolupráca materskej školy s rodinou z marginalizovaných rómskych komunít a inými inštitúciami; 15.pdf;MRK2_INV_PO_004 426;Alžbeta;Vadkertiová;Práca s rodinou v kontexte ochrany zdravia detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 23.pdf;MRK2_INV_BB_010 427;Lenka;Vagaská;Dúhový svet; 16.pdf;MRK2_INV_PO_009 428;Dominika;Vagnerová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v materskej škole; 16.pdf;MRK2_INV_PO_004 429;Kamila;Vali?eková;Star?ek; 17.pdf;MRK2_INV_PO_009 430;Ivana;Vallová;Bezpe?nos? a ochrana zdravia detí z marginalizovaných skupín - Bezpe?ne do školy; 23.pdf;MRK2_INV_BB_007 431;Eleonóra;Valušková;Inkluzívna edukácia v materskej škole formou diferencovanej výu?by u detí predškolského veku; 13.pdf;MRK2_INV_BB_008 432;?ubomír;Va?o;Zlepšovanie adaptácie detí z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole; 10.pdf;MRK2_INV_PO_012 433;Iveta;Vargová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba ako základ inkluzívnej edukácie v materskej škole; 12.pdf;MRK2_INV_PO_011 434;Eva;Vargová;Práca s rodinou v kontexte ochrany zdravia detí z marginalizovaných rómskych komunít.; 24.pdf;MRK2_INV_BB_010 435;Anita;Vargov?íková;Formy partnerstva a spolupráce u?ite?a s rodinami detí z marginalizovaných rómskych komunít v Materskej škole Drah?ov; 16.pdf;MRK2_INV_PO_008 436;Helena;Vašková;?arodejník a jeho ?arovný kufor; 18.pdf;MRK2_INV_PO_009 437;Jana;Vávrová;Rozvíjanie grafomotorických zru?ností u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 24.pdf;MRK2_INV_BB_007 438;Katarína;Vesterová;Výnimo?nos? detí z marginalizovaných rómskych komunít a ich prínos v inkluzívnej edukácii; 11.pdf;MRK2_INV_PO_012 439;Daniela;Vicá?ová;Pedagogické diagnostikovanie detí z marginalizovaných rómskych komunít v predprimárnom vzdelávaní prostredníctvom eduka?ných aktivít; 14.pdf;MRK2_INV_BB_008 440;Kristína;Vidová;Žiarivý úsmev.; 25.pdf;MRK2_INV_BB_010 441;Laci;Viktor;?isté zúbky; 11.pdf;MRK2_INV_PO_013 442;?udmila;Vitteková;Spolupráca s rómskou rodinou a aktivity pre individuálnu predškolskú prípravu rómskych detí; 25.pdf;MRK2_INV_BB_007 443;Monika;Vl?ková;Didaktické princípy, metódy a formy v inkluzívnej edukácii; 15.pdf;MRK2_INV_BB_008 444;Erika;Vlkolinská;Kooperatívna a diferencovaná výu?ba v eduka?nej aktivite „Pri potoku, pri vode“; 21.pdf;MRK2_INV_PO_010 445;Lucia;Vojtani?ová;Ochrana zdravia a podpora zdravého životného štýlu detí so žabkou Daffi; 17.pdf;MRK2_INV_PO_013 446;Zdenka;Vojtašková;Efektívna spolupráca u?ite?a s rodinou detí z marginalizovaných rómskych komunít cez spolo?né aktivity; 17.pdf;MRK2_INV_PO_004 447;Andrea;Vojtová;SPOLUPRÁCA U?ITE?A S RODINAMI DETÍ Z MRK; 18.pdf;MRK2_INV_PO_002 448;Csilla;Vörösová;Spolupráca s rómskymi rodinami v mimoškolských aktivitách.; 26.pdf;MRK2_INV_BB_010 449;Alena;Vráb?ová;Eduka?ný projekt zameraný na rozvoj osobnosti die?a?a z MRK v kognitívnej oblasti.; 22.pdf;MRK2_INV_PO_003 450;Zuzana;Vraniaková;Ochrana prírody formou diferencovanej výu?by u detí v materskej škole; 16.pdf;MRK2_INV_BB_008 451;Andrea;Vrtíková;Adaptácia rómskeho die?a?a v materskej škole; 17.pdf;MRK2_INV_BB_008 452;Zdenko;Weiss;Vytváranie prostredia dobre školy pre úspešné u?enie sa die?a?a z marginalizovaných rómskych komunít v Základnej škole s materskou školou v Cinobani.; 14.pdf;MRK2_INV_BB_011 453;Zora;Zagyiová;Komunitné centrá pre rodiny z marginalizovaných rómskych komunít; 19.pdf;MRK2_INV_BB_003 454;Iveta;Zaicová;Cesti?ka za zdravím.; 17.pdf;MRK2_INV_BB_012 455;Janka;Zajacová;Pedagogické diagnostikovanie detí z MRK; 23.pdf;MRK2_INV_PO_003 456;Veronika;Za?ková;Interaktívna tabu?a v eduka?nom procese s de?mi z marginalizovaných rómskych komunít.; 15.pdf;MRK2_INV_BB_011 457;Stanislava;Zdútová;Zlepšenie adaptácie detí z MRK v materskej škole; 20.pdf;MRK2_INV_BB_001 458;Mária;Ziburová;Diferencovaná a kooperatívna výu?ba v praktickej ?innosti Kniha - moja kamarátka; 22.pdf;MRK2_INV_PO_010 459;Anna;Zmijová;Pedagogická diagnostika ako východisko plánovania výchovno - vzdelávacej ?innosti v materskej škole; 14.pdf;MRK2_INV_PO_015 460;Jana;Zmijová;Rozvíjanie grafomotorických zru?ností detí z marginalizovaných rómskych komunít prostredníctvom výtvarných aktivít; 13.pdf;MRK2_INV_PO_015 461;Sylvia;Zsigraiová;Práva a povinnosti detí a rodi?ov, zákonných zástupcov v inkluzívnej edukácii v zmysle legislatívy; 12.pdf;MRK2_INV_PO_012 462;Iveta;Zsoldosová;Zdravý životný štýl detí z marginalizovaných rómskych komunít; 20.pdf;MRK2_INV_BB_005 463;Nadežda;Zubajová;INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP V EDUKÁCII DETÍ Z MARGINALIZOVANÝCH RÓMSKYCH KOMUNÍT V MATERSKEJ ŠKOLE; 16.pdf;MRK2_INV_PO_007 464;Daša;Zubajová;Rozvoj grafomotoriky a podpora písania u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 18.pdf;MRK2_INV_BB_006 465;Bibiana;Zuska?ová;Stimulácia vývinu re?i u detí z marginalizovaných rómskych komunít; 15.pdf;MRK2_INV_PO_014