P.?.;Názov UZ;Meno autora;Kategórie UZ pod?a vzdelávacích oblastí pod?a Štátneho vzdelávacieho programu pre predprimárne vzdelávanie v MŠ (2015);Kategórie UZ pod?a tematických okruhov pod?a Štátneho vzdelávacieho programu ISCED 0 – predprimárne vzdelávanie (2008) 1;Využitie interaktívnej tabule pri hodnotení die?a?a;Alena Fa?olová;Nezaradené;Nezaradené 2;Š?astie, zdravie, pokoj svätý vinšujeme Vám;Stanislava Zdútová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 3;Tvorivé dielne. Podpora spolupráce materskej školy a rodiny;Daniela Hurná;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 4;Radosti v dúhovej škôlke – Spolupráca materskej školy s rodinou II.;Mgr. Lucia Seewaldová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 5;Námety k výchovno-vzdelávacej ?innosti v materskej škole;Mgr. Petra Hasajová;Nezaradené;Nezaradené 6;Motiva?ný vplyv rozprávky na rozvoj gramotnosti detí predškolského veku;Iveta Sotáková;Nezaradené;Nezaradené 7;Interaktívna tabu?a ako prostriedok edukácie;Agneša Thuzová;Nezaradené;Nezaradené 8;Gramotnos? a jej rozvíjanie prostredníctvom eduka?ných ?inností;Zdenka Jankurová;Nezaradené;Nezaradené 9;Betlehemská hviezdi?ka. Pásma a divadielka s viano?nou tematikou;Daniela Hurná;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 10;Hráme sa s digitálnymi technológiami;Miroslava Polcová;Matematika a práca s informáciami;Ja som 11;Rozvíjanie grafomotorických zru?ností pomocou pracovných listov II.;Božena Polláková;Jazyk a komunikácia;Ja som 12;Rozvíjanie grafomotorických zru?ností pomocou pracovných listov I.;Mgr. Beáta Dža?ovská;Jazyk a komunikácia;Ja som 13;Zdravý životný štýl a výchova k zdraviu. Pracovné listy;Iveta Dysková;Zdravie a pohyb;Ja som 14;V rozprávke ?istoty;Mgr. Zlata Knapíková;Zdravie a pohyb;Ja som 15;Pohybové hry a ?innosti v materskej škole;Vlasta Brezovská;Zdravie a pohyb;Ja som 16;Bacilkovia. Eduka?né ?innosti na osvojenie si hygienických návykov;Mgr. Mariana Kurimská;Zdravie a pohyb;Ja som 17;Tvorivá grafomotorika vo výtvarnom prejave;Slávka Macková;Umenie a kultúra;Ja som 18;Spolupráca materskej školy a rodiny;Diana Bérešová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 19;Radosti v dúhovej škôlke – spolupráca materskej školy s rodinou I.;Mgr. Lucia Seewaldová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 20;V?ielka Bee Bot h?adá kvietky;Mgr. Eva Móriková;Matematika a práca s informáciami;Ja som 21;V?ielka Bee-bot v eduka?ných aktivitách;Mgr. Katarína Bu?ko;Matematika a práca s informáciami;Ja som 22;Ukážky hier na rozvíjanie matematických predstáv v materskej škole;Mgr. Alena Slobodníková;Matematika a práca s informáciami;?udia 23;Eduka?né aktivity s využitím Bee - Bot;Karina To?ená;Matematika a práca s informáciami;Ja som 24;Eduka?né aktivity a pracovné listy so zameraním na matematické predstavy;Bc. Veronika Bjalon?íková;Matematika a práca s informáciami;?udia 25;Didaktické hry na rozvíjanie matematických predstáv;?ubica Kantorová;Matematika a práca s informáciami;?udia 26;Súbor aktivít zameraný na rozvoj jazykových a komunikatívnych kompetencií rómskych detí;Mgr. Alena Vráb?ová;Jazyk a komunikácia;Ja som 27;Rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti rozprávkou;PaedDr. Anna Knapová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 28;Dopl?ova?ky s prediktabilným textom;Bc. Katarína Töröková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 29;?arovné príbehy v ma?ovanom ?ítaní;Bc. Monika Kulpová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 30;Psychomotorické hry na rozvoj jemnej motoriky;Beáta Sihe?ská;?lovek a svet práce;Ja som 31;Vlá?ik slušného správania;Anna Rašíková;?lovek a spolo?nos?;?udia 32;Od Lucie do Vianoc;Bc. Anna Bukovinová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 33;Bezpe?nos? cestnej premávky;Katarína Repková;?lovek a spolo?nos?;Ja som 34;Ro?né obdobia o?ami detí;Anna Kra?únová;?lovek a príroda;Príroda 35;Realizácia eduka?ných aktivít v materskej škole II.;Bc. Iveta Mlynar?íková;Nezaradené;Nezaradené 36;Realizácia eduka?ných aktivít v materskej škole I.;Bc. Iveta Mlynar?íková;Nezaradené;Nezaradené 37;Jese? a jej tajomstvá Námety na rozvíjanie komunikatívnych kompetencií a matematickej gramotnosti;Katarína Fedorová;Nezaradené;Nezaradené 38;Eduka?né námety pre materské školy s tematikou prírody;Bc. Jaroslava Roziaková;Nezaradené;Nezaradené 39;Dobrodružstvá v?ielky Májky. Eduka?né aktivity s tematikou leta;Zdenka Vojtašková;Nezaradené;Nezaradené 40;Didaktický materiál s prvkami tvorivej dramatiky;Bc. Miroslava Trpáková;Nezaradené;Nezaradené 41;Didaktické a pohybové hry v materskej škole;Magdaléna Va?ová;Nezaradené;Nezaradené 42;Autokorektívne didaktické prostriedky v eduka?nom procese materských škôl;Bc. Katarína Töröková;Nezaradené;Nezaradené 43;Námety k prírodovednému vzdelávaniu v materskej škole;Mgr. Tatiana Chnapková;?lovek a príroda;Príroda 44;Využívanie objavných ?inností v tematickom okruhu Príroda;Mgr. Jana Mihóková;?lovek a príroda;Príroda 45;Separovanie odpadu Námety pre predprimárne vzdelávanie;Sylvia Zsigraiová;?lovek a príroda;Príroda 46;Jese? a jej tajomstvá Námety na rozvíjanie prírodovednej gramotnosti;Katarína Fedorová;?lovek a príroda;Príroda 47;Eduka?né hry a ?innosti zamerané na prírodovedné vzdelávanie v materských školách;Bc. Veronika Mareková;?lovek a príroda;Príroda 48;Domáce zvieratá v eduka?ných hrách a ?innostiach;Vlasta Brezovská;?lovek a príroda;Príroda 49;Rozvíjanie po?iato?ného ?ítania, písania a po?ítania v materskej škole;Janka Magurová;Nezaradené;Nezaradené 50;Príprava detí z marginalizovaných rómskych komunít na vstup do základnej školy;Mgr. Ružena Kušniríková;Nezaradené;Nezaradené 51;Eduka?né aktivity so zameraním na environmentálnu výchovu a mediálnu výchovu;Bc. Veronika Bjalon?íková;Nezaradené;Nezaradené 52;Rozprávkový karneval Školský projekt;Tímea Majerová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 53;Rozprávkove kreslo – Paraniši stolko Rozprávky v eduka?ných aktivitách;Andrea Vojtová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 54;Realizácia eduka?ných aktivít pod?a námetov z detskej literatúry;Bc. Anna Bertová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 55;Oslavujeme De? matiek a Mesiac úcty k starším;Tímea Majerová;Umenie a kultúra;Kultúra 56;Námety k oslavám ku D?a matiek;Bc. Klaudia Hricová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 57;Jesenná paleta. Eduka?né aktivity s využitím výtvarnej výchovy;Mgr. Mariana Jan?iková;Umenie a kultúra;Kultúra 58;Zdravý štart do života;Mária Hozová;Zdravie a pohyb;Ja som 59;Veselý úsmev. Námety k výchove k starostlivosti o zúbky;Mária Kore?ková;Zdravie a pohyb;Ja som 60;V?ielka cestovate?ka;Mgr. Marcela Bu?ková;Matematika a práca s informáciami;Ja som 61;Pracovné listy na rozvoj grafomotorických zru?ností;Mgr. Janka Martinská;Jazyk a komunikácia;Ja som 62;Ovocie a zelenina. Eduka?né aktivity na ich poznávanie;Renáta Triš?ová;?lovek a príroda;Ja som 63;My sme deti mali?ké, rú?ky máme ?istu?ké;Anna Rašíková;Zdravie a pohyb;Ja som 64;?arovné sloví?ka. Eduka?ný projekt;Helena Hani?áková;?lovek a spolo?nos?;Ja som 65;Spolo?ne viac dokážeme;Mgr. Danka Simanová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 66;Zvieratá, ktoré žijú v zajatí snehu;Bc. Eva Kišo?ová;?lovek a príroda;Príroda 67;Príroda sa zobudila;Mgr. Viktória Boján;?lovek a príroda;Príroda 68;Hry a eduka?né ?innosti s tématikou prírody;Silvia Gatialová;?lovek a príroda;Príroda 69;Environmentálna výchova v materskej škole;Jana Vinceová;?lovek a príroda;Príroda 70;Eduka?ný projekt environmentálnej výchovy v materskej škole;Bc. Eva Frická;?lovek a príroda;Príroda 71;Bádate?ské ?innosti detí v materskej škole;Eva Jusková;?lovek a príroda;Príroda 72;Strom života;Martina Kure?ková;Nezaradené;Nezaradené 73;Rozprávkou Pampúšik spoznávam;Katarína Šedivá;Nezaradené;Nezaradené 74;Prvky integrovaného vyu?ovania v materskej škole;Štecková Lenka;Nezaradené;Nezaradené 75;Pri hre si rozumieme;Mgr. Mária Pagorová;Nezaradené;Nezaradené 76;Po?me sa spolu hra? Zbierka hier II.;Alžbeta Boženská;Nezaradené;Nezaradené 77;Po?me sa spolu hra? Zbierka hier I.;Mgr. Ivana Boženská;Nezaradené;Nezaradené 78;Od pramienka k moru;Darina Henczová;Nezaradené;Nezaradené 79;Farebný vlá?ik v eduka?ných aktivitách materskej školy;Katarína Mihalíková;Nezaradené;Nezaradené 80;Eduka?né aktivity s využitím digitálnych technológií a tvorivej dramatiky v praxi;Ivana Severová Bachro?ová;Nezaradené;Nezaradené 81;Eduka?né aktivity pre prácu s de?mi z marginalizovaných rómskych komunít v materskej škole;Anna Dolinská;Nezaradené;Nezaradené 82;?arovné hry a cvi?enia pre deti;Natália Balogová;Nezaradené;Nezaradené 83;Matematika v predškolskom veku;Bc. Michaela Grajcárová;Matematika a práca s informáciami;?udia 84;Interaktívna tabu?a v eduka?ných aktivitách;Anna Grajcárová;Matematika a práca s informáciami;?udia 85;Zošit eduka?ných hier s regionálnym zameraním;Nataša Tatranská;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 86;Využitie prvkov regionálnych tradícií v predprimárnom vzdelávaní;Mária Krausová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 87;Školský projekt Malinô?ka s regionálnym zameraním;Nataša Tatranská;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 88;Rozprávkový svet;Mgr. Viktória Madziková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 89;Rok v materskej škole v básniach a riekankach;PaedDr. Iveta Hajdúková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 90;Po?te s nami na oslavy;Gabriela Šrenkelová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 91;Zlomjazý?ek;Mgr. Michaela Tatarková;Jazyk a komunikácia;Ja som 92;Ochrana zdravia;Katarína Repková;Zdravie a pohyb;Ja som 93;Možnosti rozvoja grafomotoriky pomocou výtvarných aktivít;PaedDr. Tatiana Gáborová;Umenie a kultúra;Ja som 94;Mozaika a artefakt z nití v našej škôlke;Marta Rückschlosová;?lovek a svet práce;Ja som 95;Metodický zásobník na interaktívnu tabu?u Bystríkove objavy;Mgr. Zuzana Toporcerová;Matematika a práca s informáciami;Ja som 96;?istotní?ek;Mgr. Miriama Bartošová;Zdravie a pohyb;Ja som 97;Z každého rožku trošku;Mgr. Viera Fecenková;Nezaradené;Nezaradené 98;S pirátom Fúza?om na cestách;Mgr. Lucia Kalafusová;Nezaradené;Nezaradené 99;Realizácia eduka?ných aktivít v materskej škole;Ivana Severová Bachro?ová;Nezaradené;Nezaradené 100;Materská škola plná pohody a zábavy (doplnkové aktivity materskej školy);Mgr. Slávka Ben?ková;Nezaradené;Nezaradené 101;Hra ako prostriedok rozvoja osobnosti die?a?a (v teórii a praxi);PhDr. Irma Kur?íková;Nezaradené;Nezaradené 102;?erstvé ovocie, zelenina a deti;Hajnalka Šipošová;Nezaradené;Nezaradené 103;Rok v materskej škole;Mgr. Lenka Forróová;Spolupráca materskej školy s inými subjektmi;Spolupráca materskej školy s inými subjektmi 104;U?íme sa spolu škola a rodina;Jana Dobranská;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 105;Spolupráca materskej školy a rodiny detí z marginalizovaných rómskych komunít;Marta Dynisová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 106;Pre?ítaj mi rozprávku;Mgr. Danka Simanová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 107;Kooperácia s rodi?mi detí z marginalizovaných rómskych komunít;Bc. Lucia Vojtani?ová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 108;Rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti v praxi materskej školy;Magdaléna Hamráková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 109;Regionálne okienko – od januára po december;O?ga Ka?avská;?lovek a svet práce;Kultúra 110;Eduka?né aktivity rozvíjajúce jazykovú a literárnu gramotnos? detí v materskej škole;Mgr. Beáta Katona;Jazyk a komunikácia;Kultúra 111;Deti sveta;Mgr. Margareta Špániková;?lovek a príroda;Kultúra 112;Ži? zdravo – pláva? hravo;Mgr. Beáta Katona;Zdravie a pohyb;Príroda 113;Príroda a jej ochrana;Emília Petri?ková;?lovek a príroda;Príroda 114;Enviroprojekt zážitkovým u?ením;Mgr. Silvia Hrehová;?lovek a príroda;Príroda 115;V?ielkine Lenkine pracovné listy II.;Anna Liptáková;Matematika a práca s informáciami;?udia 116;V?ielkine Lenkine pracovné listy I.;Anna Liptáková;Matematika a práca s informáciami;?udia 117;Rozvoj osobnosti die?a?a prostredníctvom prosociálnych hier v materskej škole;Bc. Janette Grácová;?lovek a spolo?nos?;?udia 118;Aktivity na rozvoj prosociálnej výchovy detí;Bc. Agáta Šuleková;?lovek a spolo?nos?;?udia 119;Aktivity na realizáciu interkultúrnej výchovy v podmienkach materskej školy;Bc. Agáta Šuleková;?lovek a spolo?nos?;?udia 120;Škôlka zdravia;Bc. Mária Tabajová;Zdravie a pohyb;Ja som 121;Rozvoj grafomotorických zru?ností pomocou výtvarných aktivít;Magdaléna Hamráková;Umenie a kultúra;Ja som 122;Rozvoj grafomotorických zru?ností detí z marginalizovaných rómskych komunít;Edita Gallíková;Jazyk a komunikácia;Ja som 123;Rozvíjaj sa jazý?ek;Mária Fešková;Jazyk a komunikácia;Ja som 124;Raz budem žiakom. Rozvíjanie komunika?ných zru?ností die?a?a z marginalizovanej rómskej komunity;Mária Hozová;Jazyk a komunikácia;Ja som 125;Rastieme zdravo;Monika Bódi Fejesová;Zdravie a pohyb;Ja som 126;Poslúchaj ma rú?ka;Miroslava ?urejová;Jazyk a komunikácia;Ja som 127;Podpora zdravia a zdravého životného štýlu (v teórii a praxi materských škôl);PhDr. Irma Kur?íková;Zdravie a pohyb;Ja som 128;Osobnostný a sociálny rozvoj detí v inkluzívnom vzdelávaní v materskej škole;Mgr. Ružena Kušniríková;?lovek a spolo?nos?;Ja som 129;Od rozprávky k rozprávaniu – program na rozvoj re?i;Jana Hudáková;Jazyk a komunikácia;Ja som 130;Hry a ?innosti na rozvoj hrubej motoriky a lokomo?ných pohybov;Bc. Jana Mattová;Zdravie a pohyb;Ja som 131;Hravou formou spoznávame spisovný jazyk;Božena Gonosová;Jazyk a komunikácia;Ja som 132;Eduka?né aktivity zamerané na rozvoj komunikatívnych kompetencií detí v materskej škole;Bc. Helena Imrová;Jazyk a komunikácia;Ja som 133;?máram, kreslím, píšem… Zbierka pracovných listov;Mgr. Miroslava Gállová;Jazyk a komunikácia;Ja som 134;Cvi?íme hravo;Bc. Monika Kulpová;Zdravie a pohyb;Ja som 135;Využitie u?ebnej pomôcky Dvanás? vedomostí;Edita Dienešová;Nezaradené;Nezaradené 136;Využitie rozprávky v predprimárnom vzdelávaní;?ubica Gogolová;Nezaradené;Nezaradené 137;Vlá?ik Separá?ik;Mgr. Katarína Jur?ová;Nezaradené;Nezaradené 138;Projekt v materskej škole ?udmila Podjavorinská - Do školy;Nikoleta Gál Godó;Nezaradené;Nezaradené 139;Obríkov pracovný zošit v praxi;Edita Dienešová;Nezaradené;Nezaradené 140;LES;Mária Bendíková;Nezaradené;Nezaradené 141;Eduka?ný projekt Domáce zvieratá;Mgr. Jana Bocková;Nezaradené;Nezaradené 142;Eduka?né aktivity v obsahových celkoch;Jana Galová;Nezaradené;Nezaradené 143;Róm – Neróm, hrajme sa spolu;Milada Hedvigyová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 144;Aktivity spolupráce materskej školy a rodiny;Anna Neuvirthová;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 145;Zaspievaj si s orieškom;Mgr. Lenka Kozáková;Umenie a kultúra;Kultúra 146;Rozvíjanie pred?itate?skej gramotnosti prostredníctvom ma?ovaného ?ítania;Katarína Hajduová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 147;Rok v materskej škole - Ke? prichádza jar;Mgr. Dana Koštová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 148;Regionálne prvky v eduka?nom procese materskej školy;Anna Sukovatá;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 149;?udové tradície v štyroch ro?ných obdobiach;Mgr. Anna Rojková;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 150;Aktivity z regionálnej výchovy pre celkový rozvoj osobnosti die?a?a predškolského veku;Mgr. Dana Koštová;?lovek a spolo?nos?;Kultúra 151;Projektové vyu?ovanie - Voda;Mgr. Radoslava Flimerová;?lovek a príroda;Príroda 152;Projektové vyu?ovanie – Cestujeme svetom;Mgr. Radoslava Flimerová;?lovek a príroda;Príroda 153;Prírodovedné aktivity v materskej škole;Bc. Jana ?ajková;?lovek a príroda;Príroda 154;Námety k prírodovednému vzdelávaniu v materskej škole;Judita Šramková;?lovek a príroda;Príroda 155;Mladí pestovatelia;Hildegarda Sany;?lovek a príroda;Príroda 156;Chrá?me si našu Zem;Mgr. Lucia Petrišová;?lovek a príroda;Príroda 157;Environmentálny svet;Aneta Liptáková;?lovek a príroda;Príroda 158;Šmolkova matematika Pracovné listy;Bc. Zuzana Firmentová;Matematika a práca s informáciami;?udia 159;Matematika hrou pre najmenších;Alica Rusnyáková;Matematika a práca s informáciami;?udia 160;Využitie eduka?ných softvérov v materských školách;Bc. Andrea Farkasová;Matematika a práca s informáciami;Ja som 161;Športujem rád, pohyb je môj kamarát;Jarmila Antoni?ová;Zdravie a pohyb;Ja som 162;Šikovní Šmolkovia;Bc. Ildikó Bernáthová;Jazyk a komunikácia;Ja som 163;Starám sa o svoje telo;Martin Lenard;?lovek a príroda;Ja som 164;Rozvíjanie digitálnej gramotnosti detí z marginalizovaných rómskych komunít v predprimárnom vzdelávaní;Bc. Eva Labusová;Matematika a práca s informáciami;Ja som 165;Rastieme zdravo;Hildegarda Ivan?ová;Zdravie a pohyb;Ja som 166;Pracovné aktivity v materských školách;Katarína Pásztorová;?lovek a svet práce;Ja som 167;Pohybové a relaxa?né cvi?enia v materskej škole;Mgr. Petra Hasajová;Zdravie a pohyb;Ja som 168;Hygienické a zdravé návyky v pracovných listoch;Anna Jur?ová;Zdravie a pohyb;Ja som 169;Dopravná výchova;Judita Šramková;?lovek a spolo?nos?;Ja som 170;Dopravná výchova v predprimárnej edukácii;Mgr. ?udmila Koberová;?lovek a spolo?nos?;Ja som 171;Detská športová olympiáda;Mgr. Darina Škarbová;Zdravie a pohyb;Ja som 172;De? na kolesách;Mgr. Lenka Kozáková;?lovek a spolo?nos?;Ja som 173;Bezpe?ne na ceste;Csilla Bánová;?lovek a spolo?nos?;Ja som 174;Škôlkari objavujú tajomstvá jesennej prírody;Mgr. Iveta Vargová;Nezaradené;Nezaradené 175;Jese?, pani bohatá;Danica Jakabová;Nezaradené;Nezaradené 176;Jarné kvety;Bc. Zuzana Firmentová;Nezaradené;Nezaradené 177;Hry so zameraním na rozvoj kompetencií die?a?a v predškolskom veku;Mgr. Gabriela Timková;Nezaradené;Nezaradené 178;Hravé u?enie;Monika Hiráková;Nezaradené;Nezaradené 179;Spolupráca materskej školy s obecnou knižnicou;Bc. Eva Žúdelová;Spolupráca materskej školy s inými subjektmi;Spolupráca materskej školy s inými subjektmi 180;Spolupráca materskej školy a rodiny;Mária Kope?ková;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 181;Rodi? ako sú?as? materskej školy;Eva Hluchá;Spolupráca materskej školy s rodinou;Spolupráca materskej školy s rodinou 182;Spracovanie divadelného predstavenia Tri hlúpe ka?iatka;Zuzana Krupiová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 183;Rozvoj grafomotorických zru?ností cez výtvarné techniky;Mgr. Klára Slabeciusová;Umenie a kultúra;Kultúra 184;Rozprávkový chodní?ek;Mária Sujová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 185;Rozprávkový chodní?ek II.;?udmila Pali?ková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 186;Rozprávka Zvon?ek;Mgr. Darina Odlerová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 187;Projekt štruktúrovanej dramatickej hry Snehu?kovia;Mgr. Mária Petrovi?ová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 188;Od zrnka ku kolá?u;Mgr. Pavla Malinová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 189;Letí, letí rozprávo?ka;Mgr.Marta Brziaková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 190;Dramatické hry;Iveta Capová;Jazyk a komunikácia;Kultúra 191;Detská knižnica, stredisko kultúrneho života školy;Iveta Mlynáriková;Jazyk a komunikácia;Kultúra 192;Výlet do lesa;Mgr. Júlia Bláha;?lovek a príroda;Príroda 193;Štyri ro?né obdobia zážitkovým u?ením;Jana Jakubová;?lovek a spolo?nos?;Príroda 194;Poznaj a chrá? našu prírodu;Martin Lenard;?lovek a príroda;Príroda 195;Chrobá?iky objavujú prírodu;Miroslava Profantová;?lovek a príroda;Príroda 196;Tvorivá dramatika v materskej škole;Magdaléna Hudáková;?lovek a spolo?nos?;?udia 197;Priate?stvo je vzácny dar;Bc. Bižová Lucia;?lovek a spolo?nos?;?udia 198;Ja a moji kamaráti;Mgr. Mária Dianová;?lovek a spolo?nos?;?udia 199;Hry na podporu socializácie a komunikácie detí predškolského veku;Bc. Zdenka Kiselová;?lovek a spolo?nos?;?udia 200;Hráme sa spolu ruka v ruke;Mgr. Iveta Migašová;?lovek a spolo?nos?;?udia 201;Zdravie a ?istota – polovica nášho života;Eva Miklošová;Zdravie a pohyb;Ja som 202;Objavujme a spoznávajme život okolo materskej školy s digitálnou hra?kou Bee-Bot;Ildikó Tóthová;Matematika a práca s informáciami;Ja som 203;Grafomotorika v materskej škole;Eva Makróciová;Jazyk a komunikácia;Ja som 204;Eduka?né ?innosti a hry zamerané na osobnostný, sociálny a morálny rozvoj osobnosti die?a?a v predškolskom veku;Mgr. ?udmila Husovská;?lovek a spolo?nos?;Ja som 205;Eduka?né aktivity k rozvíjaniu emocionálnej inteligencie;Bc. Zdenka Kiselová;?lovek a spolo?nos?;Ja som 206;Eduka?ná aktivita zdravé potraviny;Slávka Semani?ová;Zdravie a pohyb;Ja som 207;Dar?ek pre babi?ku;Laura Ilavská;?lovek a svet práce;Ja som 208;?o tie rú?ky vedia;Anna Koldrásová;?lovek a svet práce;Ja som 209;?isté, zdravé a hravé básne, riekanky a vy?ítanky;Bc.Adriana Hlávková;Zdravie a pohyb;Ja som